mandag den 11. september 2017

Et maritimt kort.


Torsdag aften i klubben fik jeg også lavet dette kort af et kit jeg har haft pakket siden SiB.


Papiret er fra Kaisercraft.


Ankeret er fra en pose diecuts også fra Kaisercraft. De laver nogle limited edition diecuts der passer til deres forskellige papirserier. De er vildt lækre og jeg er stor fan af dem. Det er dog ikke lykkedes mig at finde dem her i landet endnu. Så ved du en butik der har diecuts fra Kaisercraft - så lad mig det gerne vide! 
Jeg har købt 3 forskellige poser diecuts hjem - og dette er de første jeg har brugt af dem. De er jo lidt som en lille skat man ikke nænner at bruge - haha.


Teksten er også et Kaisercraft diecut.


og det samme gælder rebet!


Den smukke søhest er en die fra Joanna Sheen, fiskenettet har jeg fået, men jeg tror det er købt hos Riddersholm engang. Blomsterne er fra WO.




1 kommentar:

  1. Et maritimt og fint kort, med et fint oppsett:)
    Ønsker deg en fin mandag:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlet