lørdag den 12. august 2017

Et kort til Barnedåb.


Jeg har siddet og hygget med at lave et dåbskort her til morgen.
Jeg kan godt mærke jeg ikke rigtig har været i gang længe - det går lidt sløvt til. Men pyt... det er hyggeligt!

Til kortet har jeg brugt Riddersholm "Be a Baby star" papirer og kvist karton.


Kaninen er en kina die - bag den er det en doily skåret med Studio light die.

Den lille hjerteballon fra Marianne design bruger jeg faktisk en del, den passer lige til Tillykke stemplet fra Hobbygros.


I Gavlhuset forleden fik jeg købt en stak nye dies - deriblandt et nyt alfabet fra Craft emotions.


Blomster fra WO.  De blå "bånd" er en die fra Memory Box.


Tror sgi jeg tøffer til Scrapbordet igen - vejret er jo ikke rigtig til andet :)

God weekend.

1 kommentar:

  1. Åh, så herlig kort!
    Den kaninen var skjønn :))

    SvarSlet