mandag den 3. juli 2017

Mere Denim & Friends


Ideerne og inspirationen blev ved at komme i går da jeg sad og aede det nye lækre Maja design papir - og jeg måtte lave endnu et kort.
Det kom til at se sådan her ud.


Jeg har brugt en Quickutz Lifestyle nesting die til at skære forskellige mønsterpapirer ud - så jeg kunne lave lag.


Igen er det et motiv fra det lækre motivark til serien.


Jeg købte for nyligt et lækkert stempel og die sæt fra Hobbyboden. Det er et Richard Garay sæt med de fineste butterfly.
Her har jeg brugt en - og ovenpå den har jeg limet en burlap butterfly jeg købte i Holland tidligere på året.


Urskiven er fra Prima - under den en stjerne der er lavet med en kina die. Viserne er skåret med die fra Marianne design.


"Like" stemplet er fra Danmore og så selvfølgelig lidt blomster fra WO.


Jeg er bidt af lag lige pt ...  


Jeg glæder mig allerede til jeg igen får tid at lege med papirerne.


1 kommentar:

  1. Synes du har så mange fine detaljer på dette kortet!
    Og de nye toppers fra Maja Design er supre :))

    SvarSlet