søndag den 2. juli 2017

Maja design har gjort det igen...


Igen har Maja design lavet en utrolig lækker papirsserie som man bare MÅ eje.
Jeg var så heldig at hente hele serien i aftes hos ScrapbookFun - og den sidste times tid har jeg hygget ved scrapbordet.
Her er mit første kort med det lækre lækre papir.


Serien hedder Denim & Friends - og er holdt i lækre blå og brune farver. Jeg er VILD med det papir.


Der er et mega fedt motivark med til serien. (Dem måtte jeg eje 2 af)
her er et af motiverne.


Læder lappen er nogle Helle og jeg købte i Kiel - de er jo ret fantastiske at have nu.


Lommen er en Frantic Stamper die jeg købte engang - fordi jeg tænkte at det kunne være jeg engang fik brug for sådan en. (haha)  - og guess what....   "Engang" er faktisk NU


Stjerne dien er fra Joanna Sheen.


Blomster der matcher papiret - fjerene er en die fra Crafty Ann (nu Cheery Lynn)


Sagde jeg at jeg er VILD med det papir?  (hihi)


3 kommentarer:

  1. Flott kort og ja, lekre papirer :)

    SvarSlet
  2. Wow, så flotte herrekort du har laget i det siste!
    Spesielt dette siste her i blått og brunt - det er bare så stilig med alle de fine detaljene og dies du har brukt.
    Skjønner godt du liker de nydelige arkene :))

    SvarSlet