lørdag den 15. juli 2017

Igen er der Dixi nyheder.


Jeg hentede alle nyhederne i går og måtte selvfølgelig lege lidt med det i aftes.


Der er kommet 2 nye blokke i en ny og lækker kvalitet og papirerne jeg har brugt er fra den ene af dem.


Motivet er en af de nye toppers.


Bryllupskagen er en af de nye dies - den er superfin. Jeg har pyntet med lidt perler.
Blomsterne er også Dixi.


Et af de nye motivstempler er de 2 duer. Jeg har embosset dem i et hjørne af papiret.


Endnu en af de nye die - der er kommet 5 nye tekstdies.

Den fine krøllede "Tiara" er også en ny die. Den er så fin!!

Det er mit første kort med lidt af de nye sager, men der kommer snart flere kort.


God weekend.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det et sødt og romantisk kort. Lækre sager fra Dixi.

    SvarSlet
  2. Nydelig bryllupskort!
    Motivet er bare så flott, det samme er papirene og dies'ene du har brukt - spesielt den kaka :))
    God weekend til deg!

    SvarSlet