tirsdag den 18. juli 2017

De nye Dixi stempler


Nå ja ....   bare lidt af dem...  har jeg leget med på kortet her.
Det er sjovt hvordan en ide man har i hovedet inden man starter på et kort - kan ende ud i noget helt andet.


Jeg har brugt papirer fra en af de nye Dixi Bryllups blokke - og en noget ældre blå blok med hjertemønstret papir. 


Jeg legede med stempler - og det endte med at blive "motivet" på kortet.


Og igen....  blomster skal der til. Og selvfølgelig er de fra Dixi.


Min nye favorit die fik jeg også plads til her.


Og også min gamle favorit - der faktisk var en af de allerførste die Dixi craft lavede. Den er SÅ fin!
Jeg har også fundet mine rhinsten frem til kortet her. De er fra de nye store pakninger der kom for ikke så længe siden.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar