mandag den 17. juli 2017

Anderledes bryllups invitation.


Igen i dag har jeg hygget mig med Dixi nyhederne.
Det er der indtil videre kommet dette kort ud af.


Jeg er vild med de nye blokke - og ikke mindst med den nye lækre papirskvalitet.
Her er brugt 2 ark fra den ene af de nye blokke.


Der er kommet masser af nye skønne danske tekststempler - og et af dem har jeg brugt her.


Blomster er næsten et must på mine kort - og hertil fandt jeg Dixi roser i den smukkeste lyserøde farve. 


Den fine "krøllede" die bliver vist en af mine nye yndlinge - den er så elegant og enkel.


Og dette søde par er også at finde blandt de nye dies der er kommet.



Jeg vil hygge videre ved scrapbordet en times tid igen.


1 kommentar:

  1. Herlig kort!
    Virkelig mange flotte nyheter fra Dixi Craft :))

    SvarSlet