søndag den 11. juni 2017

Seriøst 3D ...


Forleden var Helle og jeg på en mega hyggelig tøsetur til Kiel.
Vi skulle ned og ose lidt i butikker - hihi.

Vi købte faktisk en del lækre scrapsager med hjem, men også noget der bare var sjovt eller underligt.
Sidstnævnte kategori er nok egentlig min yndlings - haha... og jeg MÅTTE eje nogle ark med dyremotiver der seriøst er i 3D. Der er centimetertykke puder mellem lagene - og jeg synes de er total fede fordi de er så underlige. (og nok især fordi Helle bestemte sig for ikke at købe af dem)

Her er mit første kort med et af dyrene ...  og det bliver nok kun værre herfra - haha.


Jeg har brugt papir fra Marianne design og White fairy.


Er den ikke søøød?  Hahaha.... Jeg har limet den på udstansninger lavet med die fra MFT/DieNamic.


Stjernedoilien er en kina die - det samme er bladene.  Blomsterne er fra WO - og den lille trækrone er fra mit dimselager.


Jeg har uanede mængder af de her små sløjfer i alverdens farver... måske skal jeg til at huske at bruge af dem.


Baby er skåret med die fra Nellie Snellen.


Hvor var det dejligt at bruge lidt tid i scraphjørnet. Jeg er lidt mat efter gårsdagens Scrap brugtmarked - men hvor var det en hyggelig dag!
Nu må jeg hellere futte ud og tømme bilen snart - for det gad jeg godtnok ikke da jeg kom hjem.



1 kommentar:

  1. Så søtt!
    Skjønn bamse - og nydelige blomster du har brukt :))

    SvarSlet