fredag den 30. juni 2017

Og et med min lille nye vest...


Også dette kort fik jeg lavet i torsdagsklubben.


Jeg har brugt papirer fra Pion designs Mr. Toms treasures.


Den flotte fyr er klippet ud fra motivarket til serien.



Vesten har jeg skåret i noget papir fra Marianne design som jeg synes var ret perfekt til motivet :)
Vesten er en die fra Nellie Snellen - den er helt vildt sød synes jeg.


"Nummerpladen" er også fra et ark fra Pion serien. Den lille bil er stanset ud med en 1 inch cirkelpunch og sat bag en epoxy stickers.


Blomster må der til!! Bladene er en Dixi craft die.



Pion og Maja papir er og bliver mine store favoritter!! 

2 kommentarer:

  1. Super lækkert herrer kort, den lille vest er da bare så fin.

    SvarSlet
  2. Stilig!! Flott detalje med den vesten

    SvarSlet