lørdag den 3. juni 2017

Herrekortet fra klubben.


Også dette kort er lavet med rester fra Maja design "Vintage Romance".


Maja design er altså mit yndlingspapir nummer et!!


Motivet er fra motivarket til serien. Rammen omkring er en Joy die.



Stemplet er fra Dixi craft og er stanset ud med Nellie Snellen die.


Bilen har jeg klippet ud af et mønsterark.


Borterne er dels kanten af et af arkene og bare en strimmel papir fra et mønsterark. Kanten er lavet med MFT/DieNamic die - og grenene er en Dixi die.


Blomster fra WO og blade skåret med Cheery Lynn die.


De små stjerner købte jeg da jeg var i Holland.


I går lavede jeg æsker og bokse af forskellig størrelse og udformning stort set hele dagen, her er lidt af de runde jeg fik lavet.



1 kommentar:

  1. Stilig herrekort, flotte detaljer!
    Eskene dine er nydelige :))

    SvarSlet