fredag den 23. juni 2017

Hekse hygge og et par kort.


I dag har jeg været til "Hekse scrap" hele dagen sammen med nogle skønne scrappe quinder.

Jeg fik ikke lavet sådan helt vildt meget - men 2 kort blev det da til.
Det ene et babykort med Pion designs lækre serier "Theodore and Bella"


Lige for tiden har jeg altså en forkærlighed for Pion design papirer og fuzzy cuttings... og lag på lag på lag ....


Motivet er klippet ud fra motivarket der hører til serien.


Teksten er en die jeg lånte af Cecilie.


Igen har jeg brugt en epoxy stickers ...  Jeg har punchet et lille motiv ud med 1" cirkelpunch - det passer lige bag en af de runde epoxystickers..


Ballonerne er også fra motivarket.


Her kan man fornemme lidt af lagene på kortet.


Lidt forskellige blomster 


Hav en skøn Skt. Hans aften ... Pas på flyvende objekter :P


2 kommentarer:

  1. Herlig babykort!
    Så fint med alle lagene :))

    SvarSlet
  2. Herlig babykort!
    Så fint med lag på lag og de skjønne detaljene :))

    SvarSlet