onsdag den 28. juni 2017

Et sommerkort...


I fredags var jeg til hygge/heksescrap hos Cecilie. Der var Helle også - og hun viste mig de sødeste udstansninger af en isvaffel hun havde lavet, med en ny die.
Det lykkedes mig at overbevise hende om at de udstansninger var til mig - hehe...
Og nu har jeg lavet et kort med 2 af dem.

Papiret er fra en blok jeg købte i Holland da jeg var dernede i april.


De er super fine ikke? - Og har jeg mon fortrudt jeg sagde nej tak til at få bud med da Helle købte sin???  Ja det tror jeg nok *G* ... 


Den største ramme er en Joy die ...  den er så også lavet som kina die - og af ren nysgerrighed bestilte jeg den - bare for at se om de havde samme størrelse. Det har de så ikke :) Og det er jeg ærlig talt ret vild med!!


Den superflotte doily er en Studio light die - jeg har købt den hos Happymade - d.v.s.  Helle var bydreng :)


Teksten er et Dixi craft stempel.


Jeg er helt tosset med lag på lag lige pt - og det bærer kortet her da også præg af.


En enkelt rose og et par Cheery Lynn blade.


Og det var så resultatet af at jeg skulle sidde og vente på der kom en for at læse varme af.

God onsdag ... Jeg vil køre ud og sælge skønne danske jordbær og lækre nyopgravede danske kartofler m.m. 


1 kommentar:

  1. Super sød sommerkort med lækre is vafler, nu mangler vi så bare at sommeren kommer.

    SvarSlet