lørdag den 24. juni 2017

Ahoy!


Det andet kort fra gårsdagens scraphygge.



Hertil fandt jeg Pion serien "Shoreline treasures" frem.


Drengen er klippet ud fra motivarket til serien.
Rammen er en udstansning jeg har fået for nogle år siden. 
Hvis nogen ved hvor lige præcis den die kan købes må i meget gerne give et praj! :)
Jeg har sat fiskenet bag rammen.


Borten i blå er en gammel Memory Box die - jeg tror den er udgået - og jeg havde bare en enkelt udstansning tilbage.
I ovalen midt i udstansningen har jeg igen brugt en epoxy stickers, Denne gang med motiv af et lille sejlskib.


Ahoy er fra motivarket til Legends of the Sea serien. De små skaller har jeg fået af Bodil.
Papirborterne er klippet fra forskellige ark.

Jeg overvejer stadig om kortet er færdigt eller om jeg vil have lidt blomster på - hehe.

God weekend.

1 kommentar:

  1. Så flott!
    Stilig med fiskenettet bak rammen.
    Med så mange fine detaljer trenger du egentlig ikke blomster - men det skader jo aldri å sette på noen ;))
    God weekend til deg!

    SvarSlet