torsdag den 11. maj 2017

Turkis og sort....


... og brug minimum 3 kina dies.
Helle og jeg har givet hinanden (og os selv) en udfordring - så vi kan få brugt nogle af de (efterhånden) mange kina dies vi hver især har købt.

Ovenstående er Helles udfordring, og den har jeg så hygget mig med den sidste times tid.
Det kom der dette kort ud af.


Jeg har brugt noget lækkert papir jeg købte da jeg var i Holland i forrige uge. Det er med turkis folie - så det passer jo lige til Helles udfordring.


Jeg har brugt hele 5 kina dies på kortet - så den del af opgaven er også løst *G*
"with love" er en af dem,

Den bageste stjerne er en Joy die, men den i kvist og den i turkis er begge kina dies.
Og i midten limede jeg en af yndlingsperlerne.


Jeg har skåret grene og blade med 2 forskellige kina dies. Det turkis sisal er købt via ebay og blomsterne er fra WO.


Jeg er ret vild med den farve kombination.


2 kommentarer:

  1. Kortet er nydelig, Dorthe, skjønne farger og dies :))

    SvarSlet
  2. Wonderful card. I love it!
    Valerija xx

    SvarSlet