onsdag den 17. maj 2017

Romantik, eventyr og maritimt...


så bliver det ikke meget bedre i min "kort verden"

Og de 3 ting er alle smukt repræsenteret i Pions nye serie "Legends of the Sea"
som jeg blandt andet fik købt i går.
Så jeg er solgt!!


Her er mit første kort med papir fra serien.


Den smukke havfrue er fra motivarket, rammen er en Kina die der kom med posten i går.


Banneret er fra arket med borter der hører til serien.


Søheste og hummer er skåret med dies fra Memory box.


Mellem lagene på kortet gemmer der sig en epoxy stickers med et lille motiv fra et af papirerne.


Teksten er også fra motivarket.

Blomster fra WO, koralerne er også en Memory box die.

Jeg overvejer om der skal lidt "vanddråber" og en flaske sand på kortet også ... så det ender det jo nok med at der kommer.


Og så lige et billede af mit lille barn *GG* 
"Mon ikke snart den dør lukker sig op?" 





1 kommentar:

  1. Skønt kort. Og lækkert at sidde og hygge sig med papir, man er helt forelsket i. Så har du da nærmest haft en fed fest ved bordet ;-).
    Sød hundebasse.
    God dag til dig.
    Kh. Anette

    SvarSlet