søndag den 7. maj 2017

Og så lige det sidste....


af årets Konfirmationskort (tror jeg da)

Dette er et jeg og en flok skønne scrappe quinder sammen skal give i dag.
Jeg har lavet det i størrelse ca. 12,5 x 17 cm.
Papiret er fra en gammel Joy blok jeg fandt i min stak *G*


Motiver har jeg (som sædvanligt) fra nettet. Jeg har skåret det ud med MFT/DieNamic die.
De små stjerner købte jeg i Holland.


Tillykke er en Dixi craft die.


Blomsten er fra Ali, det samme gælder perlen. 
Bladene er skåret med La - la Land die.


Navn og dato har jeg printet - og derefter skåret med MFT/DieNamic die.

Chevron borten er en Spellbinders die.


2 kommentarer:

  1. Superflotte konfirmasjonskort du har laget i det siste!!
    Er imponert over kreativiteten din :))
    Hadde vært synd om du la ned bloggen din - du er til stor inspirasjon for meg og sikkert også mange andre! Men den avgjørelsen er din og bare din...
    Ønsker deg en fin søndag!

    SvarSlet
  2. Super flot kort. Du bruge nogle skønne store blomster på dette kort er den grøn, du skriver du har købt dem i Ali også perlen. Er det er sted i Danmark??
    Ha en god aften

    SvarSlet