onsdag den 24. maj 2017

Lækre Dixi nyheder.


Der er nyheder fra Dixi craft lige på trapperne igen.
Denne gang er det fede ting til Herrekort og jeg er vild med hele udgivelsen.
Jeg har lavet dette Herrekort med næsten ene nyheder.

Baggrundspapiret er fra en af de nye blokke.
I kan se alle nyhederne HER.


Boremaskinen er SÅ fin - det er en af de 8 nye lækre dies.


Det samme gælder Waterpasset - det er mega fint når det er skåret ud.
Jeg tegnede lidt gennem dien med en neonfarvet gelpen *G*


Motivet er en af de nye toppers. Og tandhjulsrammen er også at finde blandt nyhederne.


De løse tandhjul er sammen med rammen - et lækkert sæt.
Jeg har sat de små mat sølv farvede halvperler i midten af hvert tandhjul.

Og så måtte jeg jo bruge min favorittekst til herrekort "Dagens Mand"


I morgen viser jeg et temmeligt tøset Dixi craft kort - der skal jo være lidt til det hele ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar