tirsdag den 30. maj 2017

Lidt råt og feminint Dixi.


Jeg har igen haft fingrene i det nye Dixi craft, det kom der så et lidt råt og lidt feminint kort ud af.
Jeg elsker at mixe på kryds og tværs.

Papiret er fra en af de nye blokke med tandhjul.


Sommerfuglen er et sæt med både stempler og die - og i 2 størrelser. Jeg har embosset dem og derefter fik de lidt gesso på kanterne.
Guldperlerne er 5 mm.


Hjørnet er også en af de nye die der er kommet.
Jeg har også brugt en Dixi stencil.
På hjørnet har jeg sat 3 mm guldperler.


Bladene er fra april udgivelsen - de bliver flittigt brugt. Blomsterne er også fra Dixi.


Jeg er vild med den nye tandhjulsramme, den er meget finere end den jeg har fra Joy - men så fik jeg da en ting mere til at sælge på brugt scrapmarkedet.
Også i dette hjøne af kortet har jeg brugt stencil.




1 kommentar:

  1. Så mye lekkert du har laget i det siste, Dorthe!
    Kortene dine er nydelige, og de nye dies'ene fra Dixie er bare så flotte!
    Jeg har hatt ferie i et par uker, så nå gleder jeg meg til å titte innom alle bloggene jeg følger :))
    Ønsker deg en fin dag!

    SvarSlet