lørdag den 6. maj 2017

... Konfirmationskort....


Det kniber efterhånden med at finde ny titel til blogindlæggene - det hele er jo næsten Konfirmationskort lige nu.
Og dette er ingen undtagelse.
Dette er et jeg selv skal bruge i morgen.


Igen har jeg brugt papir fra en af de blokke jeg købte med hjem da jeg var i Holland.


Motivet er fra nettet og er skåret ud med en Kina die.


Yndlingsstjernerne fra Joy craft er brugt til at skære disse stjerner ud.


Bladene er en Cheery Lynn die. Blomsterne er fra WO og colaflaskerne er fra ebay.


Datoen er printet og skåret ud med Joy die.


Jeg begynder at overveje om det er ved tiden at lukke bloggen ned.

Men det vil jeg så lige gå og tygge på et stykke tid.

2 kommentarer:

  1. Endnu et flot kort, og jeg kan ikke forstå, at du kan hælde det ene fantastiske kort, ud af ærmet efter det andet. Men jeg håber ikke du lukker bloggen, for jeg tror, du er en stor inspiration for mange. God weekend fra Annelise K., Skive
    Jeg håber du har fået min mail ???

    SvarSlet