fredag den 12. maj 2017

Femi/romantisk tøsekort...


Jeg har selvfølgelig også selv lavet en udfordring til både Helle og jeg, og den legede jeg så også med i går.
Min udfordring lyder at vi skal lave et Pamellia look-a-like kort, for både Helle og jeg er vilde med Pamellia Johnssons stil.
HER er link til hendes youtube kanal hvis I også vil kigge med.
Og vi skal også på mit kort bruge minimum 3 kina dies.

Sådan her blev mit kort:


Jeg har brugt papirer fra flere forskellige Pion serier til mit kort.


Den smukke dame er klippet ud fra et motivark fra en Pion serie.


Her er 3 udstansninger der alle er lavet med kina dies. Banneret, den hvide doily og det lyserøde gitter er alle kina dies. På banneret har jeg limet små blomster i resin og en halvperle i hver blomst.


Rosen er klippet ud fra samme motivark som damen.


Hello er også en kina die. Den fine blonde havde jeg i gemmerne.


Blomsterne er fra WO, bladene er en kina die og så har jeg brugt lidt sisal igen.


Jeg tror jeg skal lave nogle flere kort i denne stil - det er SÅ hyggeligt - og så tager de lidt længere tid end de kort jeg ellers laver.




2 kommentarer: