mandag den 1. maj 2017

Et Studenterkort.


Nogen gange må man sno sig lidt - og finde på et alternativ.

Jeg blev spurgt om at lave et studenterkort for en bekendt, men han var ikke helt sikker på huens farve. Jeg kunne dog godt høre at han meget gerne ville have en hue på kortet... Så nu har jeg lavet dette her - og håber han bliver glad og tilfreds.


Papiret er fra 13@rts



Jeg valgte at lave en student i silouet så jeg kunne lave det hele sort, men jeg kunne ikke finde et motiv på nettet, men så kom jeg i tanke om Dixi craft studenterhuen i lille - og min gamle "brud" fra Marianne designs par.
Og de 2 ting passede faktisk ganske godt sammen i størrelse.
Doilyen bag er skåret med Cheery Lynn die.


Student er skåret med die fra Dixi.


Bøgerne har jeg fundet på nettet.



Tillykke med huen har jeg printet i meget lille størrelse og sat i en kapsel med en epoxy stickers ovenpå.


"Revnerne" er en kina die - og så har jeg som altid brugt lidt WO roser.



2 kommentarer:

  1. Rigtig flotte kort her hos dig siden jeg var her sidst. :-)

    SvarSlet
  2. Dette var flott, og så mange herlige detaljer du har brukt :))

    SvarSlet