torsdag den 25. maj 2017

Et Dixi kort mere.


Igen et kort hvor der kun er brugt Dixi craft materialer.

'
Papirerne er fra 2 forskellige Dixi blokke.


Jeg fandt mit "gamle" banner frem fordi jeg fik en ide jeg måtte afprøve - og det blev da slet ikke så tosset. Tillykke blev brugt uden den baggrund der hører til.

Sommerfuglene er så fine - til dem er der også baggrunde - som jeg også her har valgt ikke at bruge.


Se lige det gitterhjørne - hvor fint er det lige? - og så fås der både en udgave der skærer gitteret - og en udgave der skærer hullerne (denne her) - og helt genialt - så passer de også sammen.
Jeg har limet små lilla  Dixi halvperler i gitteret.


Jeg var i blomsterhumør til dette kort (det er jeg tit) - så jeg har været i min boks med Dixi craft blomster - Bladene er en af de die der kom i april.


Jeg lavede selv lidt blomster med et af stempel og die sættene fra Dixi, de er ret søde!





1 kommentar:

  1. Stilig med den brettinga,og flotte heimelaga blomster.

    SvarSlet