mandag den 15. maj 2017

Et Dåbskort.


Morgenen er blevet brugt til at lave dette kort.


Et Dåbskort der skal bruges på søndag, så det er vel ved tiden at få det lavet ;)
Papiret er fra Marianne design.


Barnevognen er en MemoryBox die jeg har haft i et par år - men jeg tror faktisk aldrig jeg har brugt den før.
Rammen er en Joy die og ovalen er en MFT/DieNamic die.

De supersøde små elefanter er en Cottage Cutz die.


Jeg er fuldstændig vild med epoxy stickers lige nu, jeg har købt både runde, firkantede og ovale - og så har jeg lavet tekster til nogle af dem - som denne her f.eks.


Blomster fra WO, "båndet" bagved er en die fra MemoryBox.


Navn og dato er stemplet med mine JustRite stempler - og stanset ud med Spellbinder die.


I morgen har jeg planer om en tur i Gavlhuset sammen med Mona. Det bliver så hyggeligt!! 


2 kommentarer:

  1. Nydelig kort med flotte detaljer.
    Herlige dies du har brukt.
    Klem Heidi:)

    SvarSlet