søndag den 28. maj 2017

En der elsker at sy...


Igen er det min søster der skal bruge et kort.
Denne gang til en dame der bliver 50 og elsker at sy.Gerne med gine, symaskine og/eller snitmønster.
Så hun får hele pakken - og lidt til *G*

Papirerene er fra Riddersholm design.


Jeg har solgt min gamle gine die fra Tim Holtz - så jeg måtte finde på noget andet, jeg gad ikke starte silhouetten op - hihi... Men på et gammelt stykke Pion papir fandt jeg denne fine gine.
50 er skåret med mit absolutte yndlings alfabet/tal sæt der er fra Dixi craft.


Symaskinen er også fra Pion papiret. Jeg har sat den bag en stor epoxy stickers. Og bagved et lille stykke blonde rest jeg havde liggende.


For meget længe siden fandt jeg et vejrbidt målebånd på fortorvet da jeg var ude og gå med Tessa, det er efterhånden blevet brugt på flere kort - og her er igen en lille bid. Knapperne er købt i genbrug engang.


Blomster fra WO, og så har jeg fundet perleswirls fra Prima frem fra gemmerne.


Navn og dato er lavet med JustRite alfabet - og hertil brugte jeg en firkantet epoxy stickers.


God søndag.



2 kommentarer:

  1. Vakkert kort.
    Blir nok glad den damen som mottar dette.
    Klem Heidi:)

    SvarSlet
  2. Flot kort. Dine forrige indlæg er også flotte.

    SvarSlet