søndag den 16. april 2017

Tilda papir fra gemmerne.


I går var jeg til Påske hyggescrap hos Merete. Det var en super hyggelig dag, med masser af snak, grin og lækker mad.
Og vi fik da også lavet en smule :)

Jeg havde for en gang skyld ikke pakket kits, men fundet en del hele papir serier og lidt pynt og pakket i tasken.
Jeg fandt blandt andet, eller genfandt..?, mit gamle Tilda papir - og det var noget af det der røg i tasken, og det blev faktisk kun det jeg brugte af hele dagen.
Her er det ene af de 2 kort jeg fik lavet.

Jeg kan ikke huske hvilken serie af Tilda papiret jeg har brugt - for jeg har hevet omslagene af alle blokkene og brugt som afstivere til mine magnetplader med dies - hihi.


Men i blokken er der blandt andet nogle store ark med udstansede ting - lige til at klikke ud og bruge som pynt. Både hjerter, banner og sommerfugl er fra sådanne ark.


Fuglen er også en af de udstansede ting - og så er der også ark med labels og postcards - lige til at skære. Det bliver jo næsten ikke nemmere vel?


Jeg har virkelig været i gang med at designe små tekster til min nye dille Epoxy stickers. 4 eller 5 ark har jeg lavet til nu - og der kommer garanteret flere efterhånden som ideerne kommer.
Her har jeg brugt en af teksterne. "Festens midtpunkt"
Sløjfen er bundet i mit voksede snor.


En enkelt blomst kom der på kortet - og lidt færdigkøbte blade jeg har haft liggende i årevis *G*


Blonden har jeg købt via ebay.


Gevinsterne fra min Give away er afsendt til de forskellige vindere. Jeg ved dog ikke hvordan postkassen bliver tømt her i Påsken - så tålmodighed er nok en god ting.
Jeg vil dog meget gerne have et bette pip når I har modtaget!
God Påske videre!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar