fredag den 7. april 2017

Take time to smell the Roses...


Papirserien fra Pion design "Where the Roses grow" er en af de serier jeg virkelig har svært ved at bruge. Ikke fordi jeg ikke synes det er kønt - for det er det! 
Men i aftes i klubben havde jeg kun taget det papir med - så der var ikke så meget valg hvis jeg ville lave noget.

Det blev kun til et enkelt kort - men jeg hyggede mig rigtig meget.
Kortet er 10 x 20 cm ca.


Til Convention havde jeg i en af salgsgrupperne købt en tapetbog med ene hvidt struktur tapet i - det er det bedste køb jeg har gjort i lang tid - jeg er så vild med de udstansninger der er lavet i tapetet.


Jeg har lige fået epoxy stickers hjem - de måler 1" - så der er lige plads til et lille motiv i dem.
Dem tror jeg jeg bliver stor forbruger af.


Den lækre lyserøde blonde har jeg købt via eBay.


Der er ikke så meget pynt på kortet - egentlig er det mest bare papiret jeg har brugt.


Bag uret sidder der endnu en tapet udstansning.


Det voksede tråd har jeg egentlig haft til salg i laaaaaang tid - men ingen gad købe - hihi. Så nu beholder jeg det selv, og her er brugt lidt af det grønne. Jeg har vist over 20 farver.
Tag´sene er klippet ud af papiret også.


Nu har jeg F E R I E - jubiiiiii....  Og så er der kun 2 arbejdsdage tilbage inden jeg er fri på arbejdsmarkedet igen. Så!!  Kender du til et godt flexjob i overkommelig afstand fra Billund - så er jeg klar! 

1 kommentar:

  1. Absolutely gorgeous, beautiful soft colours and wonderful design. Love this card.
    Valerija xx

    SvarSlet