lørdag den 8. april 2017

Og vinderne er........



Jeg har brugt morgenen på at trække 4 vindere i min Give away med brugte dies.

Jeg slettede de anonyme kommentarer hvor der ikke var skrevet et navn ved - og da der var 75 kommentarer tilbage derefter har jeg udtrukket 4 vindere.
Det betyder så også at gevinst nummer 5 udgår af trækningen.

Først udtrukne vinder får selvfølgelig lov at vælge først !!

og det blev:

--

--

--

--

--

--

Kommentar nummer 7 som er:

Uhh hvor er det nogle fine ting �� hvis jeg kunne være en af de heldige, så ville nr 4 være rigtig skøn at vinde, men alle sættene er flotte ��
Hilsen fra Nordjyden Susanne Jensen


Og Susanne får selvfølgelig gevinst nummer 4 da hun er den første vinder.

Vinder nummer 2 er:

Kommentar nummer 3 som er:

Jeg ønsker nr 4. Men super fine hevinster

Da gevinst nummer 4 allerede er væk skal jeg bede dig vælge en ny blandt nummer 1 - 2 og 3 og give mig besked om hvilket nummer du ønsker istedet. 

Vinder nummer 3 er:

Kommentar nummer 36 som er:

Hejsa 
Jeg vil da gerne være med i lodtrækning om sådan nogen lækkere ting 💕 Jeg vil gerne. Være med om nr 4 og 5 
Knus Christina Sørensen

Og her gælder det igen at nummer 4 er taget og nummer 5 kom desværre ikke med i udtrækningen så vil du sende mig numre på dine 2 favoritter blandt nummer 1, 2 og 3  i den rækkefølge du helst vil have dem - så får du selvfølgelig først mulige efter Jette har valgt!

og sidste vinder blev:

og det er:

Hej Dorthe, du er et gavmildt menneske, og det er nogle flotte give away, du har lavet, hvis jeg skulle være så heldig, er det nr 2 eller nr 4. Scrap hilsen fra Annelise Kristiansen. Skive

Og Annelise får så den gevinst der er tilbage når de andre har valgt!

Tillykke til jer alle 4.!!!
Er I søde at tage kontakt til mig enten via mail  pabst1@bbsyd.dk eller på en privat besked på Facebook inden 7 dage fra i dag!

Rigtig god weekend!

5 kommentarer:

  1. Stort tillykke til alle 4 med gevinsterne, håber I får mange sjove timer med dem, når de kommer frem.

    SvarSlet
  2. Congratulations to the winners.
    Valerija xx

    SvarSlet
  3. Tillykke til alle de heldige vindere.
    Og tak til dig Pips for endnu en god ide......og god weekend.

    SvarSlet
  4. TILLYKKE til vinderne og TAK til Pips for den gavmilde udtrækning :-)

    SvarSlet
  5. Tillykke til de heldige vinder😊

    SvarSlet