lørdag den 15. april 2017

Og i dag et Guldbryllupskort.



Det går lidt i forskellige Bryllupsdage her for tiden - og det er en skøn afveksling fra Konfirmationskort.
I dag er det så et Guldbryllupskort jeg vil vise frem.

Jeg tror papiret er fra en Joy blok.
Det store hjerte er en Marianne design die.


De lange mennesker er så skønne - de er skåret med die fra Leane. Jeg har brugt Bodils skyggeteknik.


Blandede blomster fra WO, Kort & Godt og ebay. Bladene er skåret med Cheery Lynn die.


De små hjerter er en CreaLies die.


Bling båndet købte jeg på brugtbordet i Ejsing!


I dag skal jeg Påske scraphygge med et par dejlige piger (Merete og Helle), det bliver SÅ skønt.
God Påskelørdag!

2 kommentarer:

  1. Nydelig, Dorthe!
    Flott arrangerte blomster, og herlige dies du har brukt :))

    SvarSlet