søndag den 2. april 2017

Mere leg med Dixi nyheder.


Endnu et kort hvor jeg har brugt ene Dixi craft materialer.
Papiret er fra en af de nye blokke, jeg er ret vild med farven!



Den fine ramme bliver jeg vist aldrig træt af - og den kan heldigvis bruges på flere måder.



Sommerfuglen er en af de nye dies der er kommet - Super smuk ikke?  Jeg er vild med at der er en baggrund med til dem. 
Og den store perle er jeg også ret tosset med.
Labelet er selvfølgelig også en Dixi die.


Og så en af de 2 nye blomstersæt med dies og stempler. 
De er så nemme at arbejde med at selv jeg gider lave blomster.
Tekststempler er fra det engelske sæt med tilhørende skygger.




3 kommentarer:

  1. Absolutely gorgeous with such amazing details. I love it!
    Valerija xx

    SvarSlet
  2. Mange flotte kort du har laget i det siste!
    Dette i fiolett er helt nydelig!
    Flotte dies, noen av dem kommer nok på min ønskeliste også ;))
    Du er så flink med detaljer på kortene dine!

    SvarSlet
  3. Så mye fint her inne på bloggen din , inspirerende . Et nydelig kort i herlige farger , flotte detaljer og den sommerfugel dies var bare nydelig.
    klem Synnøve

    SvarSlet