fredag den 14. april 2017

Kort til Diamantbryllup.


Dette kort er til et Diamantbryllup. 
Jeg var faktisk lidt i tvivl om hvilke farver man mest bruger til det - og bestemte mig for bare at lade inspirationen komme efterhånden som jeg lavede kortet.

Papiret jeg har brugt er fra Tilda.


Hjertet er et motiv jeg har fundet på nettet, jeg fik teksten skrevet på i mit billed behandlingsprogram inden jeg printede.


Blomsterne er fra WO - dog ikke de små sølvfarvede roser - dem har jeg fået af Anni (Tak!)
Blade er skåret med dels Creative Expression og Cheery Lynn dies.


Sommerfuglene er nogle gamle stickers med 3D effekt - og næsten med diamant glitter :)


Hjertet er også en Cheery Lynn die - jeg har skåret 3 og limet ovenpå hinanden.





Jeg er ret vild med farverne som kortet endte med at få.


Forsat God Påske!

1 kommentar: