lørdag den 1. april 2017

Igen er der Dixi nyt på trapperne.


Og igen har jeg været så heldig at få tingene nogle dage før, så jeg har allerede leget lidt med nogle af dem.
Her er et af de kort jeg har lavet.
Alt hvad der er brugt på kortet er fra Dixi craft - undtaget det ensfarvede karton.

Papiret er fra en af de nye blokke der kan købes fra mandag.


Den smukke sommerfugl er en af de nye dies. Detr er 2 størrelser i pakken - og begge med baggrund. Se det er en lækker die i min verden. 
Perlerne er lækre matte guld halvperler .



Happy Birthday med baggrund er også en die.


De blomster er supersøde synes jeg. Det er stempler og dies der passer sammen. Disse er utroligt nemme at lave (jeg kan godt lave en billed vejledning)
Bladene er jeg VILD med - de er SÅ flotte!!!
Jeg elsker når man kan bruge affald fra et blad som "fyld" i et andet. 
Og dette er bare en af flere lækre nye dies med blade.


Pigen er skåret i 2 farver så hun får lidt skygge.


Motivet er en af de nye toppers.


Er du nysgerrig efter at se alle Dixi nyhederne der kommer mandag ?
Så kan du klikke HER!

2 kommentarer:

  1. Your card is gorgeous. Love the details.
    Valerija xx

    SvarSlet
  2. Rigtig smukt kort med en masse Dixi nyheder. Billedvejledning hvordan du laver blomsterne ville være dejlig, de ser rigtig FLOT ud
    Anne

    SvarSlet