mandag den 3. april 2017

Højhælede sko og sminke...


Igen er det er telegram i A5 størrelse til en kommende Konfirmand.
Jeg har brugt papirer fra Maja designs "Life by the Sea" De passer lige i farve til motivet.


Skoene fandt jeg via google - de er skåret ud med MFT/DieNamic pierced ovals.


Og sminketasken er også fundet på google.


Konfirmation er et stempel fra Scrapper og er stanset ud med stitched banner fra MFT/DieNamic.


Blomsterne er fra WO - og bladene er skåret med Joanna Sheen die.


Der skulle navn på telegrammet - og jeg fandt et ældre Dixi craft alfabet stempel frem og stemplede direkte på baggrundspapiret. 
De stempler skal ikke gemmes alt for langt væk igen - dem skal jeg nok få brugt meget mere.


Rammen jeg har brugt er en Spellbinders die.


1 kommentar:

  1. Lovely card and I really love the image.
    Valerija xx

    SvarSlet