søndag den 2. april 2017

Et Tag med skønt Maja design papir.


Og meget stærkt inspireret af super dygtige Merete og Helle.
For når man nu 2 aftener i løbet af ugen har været så heldig at være i selskab med dygtige piger - så er det sgu lidt svært ikke at blive både imponeret og meget inspireret af dem.

Så min søndag eftermiddag er gået med at nusse med dette tag.


Jeg har brugt papirer fra mine Maja design rester - så hvilke serier det er fra har jeg ingen anelse om. 



Hjertet er støbt i stengips - jeg har limet et lille motiv i rammen. Men først duppede eller dappede jeg med en Distress paint "Stormy Sky".
Og efterfølgende har rammen, og alt andet på tag´et fået en gang sølvglitter.


Udstansningen her er lavet med en Kina die. Jeg blandede lidt acrylmaling fordi jeg gerne ville ramme farven i mit nyindkøbte sisal - og det lykkedes 100% :)


Den blå blomst i venstre side er hjemmelavet og i foamiran - de andre er færdigkøbte. Bladene er fra Prima.
Doilyen er udstanset i tapet med en die fra X-cut.


Tillykke er et chipboard - den fik også en tur med dapperen.
Hjørnerne er i stengips.


Når jeg laver tags bruger jeg næsten altid båndglidere/båndspænder til båndet - og det har jeg også gjort her.


Og overalt på tag´et er der penslet lidt glimmer fra 13@rts. (købt på Convention hos Lady E)


1 kommentar:

  1. WOW så lekker Tag , nydelige detaljer og pynt, klem Synnøve

    SvarSlet