søndag den 9. april 2017

Et lækkert Påskeæg...


Fredag da jeg havde været på travetur med Tessa og forbi postbutikken og hente en lækker pakke fra Hobbyboden, ville jeg lige tømme postkassen da jeg kom hjem.....
Og ved I hvad....???

---
---

Der var en gave til mig!!!

Iiiihhh hvor blev jeg glad - og jeg vidste straks hvem der havde været forbi.

Sødeste Bodil synes jeg skulle have den nye lækre Riddersholm serie som Påskeæg (TUSIND TAK!!) og her til morgen har jeg hygget med papiret.

Det kom der dette kort ud af.

Jeg ved godt det egentlig er en baby serie ... men men....  Hunden VILLE med på kortet - og han fik lov at bestemme.


Er han ikke sød og lækker?!?


Jeg har fundet forskellige blomster i gemmerne der lige passede i farve. Den store er købt via eBay engang. Bladene er skåret med die fra La La-land.
Gratulerer med dagen er et chipboard fra Papirdesign - og skulle i vide hvor de kan købes vil jeg MEGET gerne have et tip!! Mine slipper nemlig snart op!

 Jeg har så mange af de små tags/prøver fra Riddersholm - og det lille tag her er klippet ud af et af dem.

Det samme gælder for pote aftrykket - det er punchet ud med 1" punch og er kommet under en epoxy stickers.


Blomster ... igen *G* - og ja ... jeg øver stadig på lag på lag.


Best friend er også fra et af de tags vi fik til flere af de større scrap events sidste år.
Jeg har igen haft gang i min nyindkøbte splatter pensel ...  



Kortet er lavet i størrelsen ca. 12,5 x 17,5 cm.


2 kommentarer:

  1. wonderful card as always.
    Valerija xx

    SvarSlet
  2. Heldige deg som får slike gaver i posten ;))
    Kortet er flott, Dorthe - med masse lekre detaljer, og hunden er kjempesøt!

    SvarSlet