mandag den 10. april 2017

Et Forårs bryllupskort...


Jeg har fundet en fabelagtig dygtig kortmager på youtube (Pamellia Johnson) - og jeg sidder og savler total over hendes videoer hver dag.
Normalt gider jeg ikke se youtube videoer der varer mere end 3 minutter *G* - men med hende her er det en ganske anden sag.
Hun tryller ....   jeg bukker mig i støvet af beundring - og nu forsøger jeg så at efterligne hendes stil.
Det er dog stadig med min egen tilgang - og sådan bliver det nu nok ved med at være.
---

I dag har jeg lavet dette kort med Pion designs "Where the Roses grow"


Kortet er ca. 10 x 20 cm.


Citatet er fra et stickers ark jeg genfandt forleden. 


Det meste af pynten på kortet er faktisk fuzzy cuts fra papirsserien.


lidt lækkert blonde, vokset tråd, gaze og blomster har jeg også brugt.


og så min nye helt store dille.....   de gamle epoxy stickers ... (er VILD med dem) - jeg har lavet små tekster der passer til.


Blomsterne er fra WO.


Bladene er skåret med dies fra Creative Expression.


Jeg er så glad for det ikke lykkedes mig at sælge mit voksede tråd da jeg havde det til salg *G* - for nu bruger jeg selv af det i stor stil.


Og det var så formiddagens hygge ved scrapbordet. Jeg E L S K E R ferie!!!!  *GG*


3 kommentarer:

  1. Helt nydelig!
    Så romantisk og "soft" i stilen med de sarte fargene og lekre detaljene :))

    SvarSlet
  2. So beautiful. Love the embellishments.
    Valerija xx

    SvarSlet