lørdag den 8. april 2017

En gammel Dixi toppers...


gav mig inspirationen til et Vintage herrekort, og det har jeg så fået det meste af eftermiddagen til at gå med.
Egentlig burde jeg have lavet et par bestillingskort - men det må jeg jo så gøre en anden gang.


Papiret jeg har brugt er alt sammen fra Prima.


Den fine Dixi toppers kombineret med en Vintage ramme fra Tim Holtz var grunden til at jeg straks måtte i gang med dette kort.
Og det blev faktisk fuldstændig som jeg gerne ville have - og det sker altså ret sjældent *G*
Jeg købte Rust effekt materialerne på Convention - og her har jeg forsøgt mig med det for første gang.


Et par udstansninger med forskellige Joy dies.


Bladene er lavet med die fra Cheery Lynn og roserne er fra WO.
Dagens mand teksten har jeg fået af Bodil (Tak! dem er jeg SÅ glad for)


Badget med cyklen har jeg købt i Polen engang - hos Lemoncraft. Sisal har jeg fået så meget hjem af at jeg vist har nok til jeg bliver 150 *G* Men hvor er jeg også ret vild med den effekt det giver.


Jeg øver mig i det der lag på lag - for jeg synes det ser mega godt ud - og en skønne dag skal jeg nok få det lært! 


Hele kortet er splattet med små prikker af sort gesso.
Jeg har nemlig foræret mig selv en Tim Holtz splatter pensel - og den kræver vist lidt øvelse *G* - men jeg tror jeg bliver vildt glad for den.



1 kommentar:

  1. Skikkelig kult herrekort!
    Det likte jeg veldig godt :))
    Mange fine detaljer du har brukt, og rammen rundt bildet er flott :))
    God helg til deg!

    SvarSlet