fredag den 24. marts 2017

Til Konfirmation eller fødselsdag.


Nu er jeg snart igennem bunken af kort jeg ikke har fået vist på bloggen, så bliver der måske ro herinde et par dage - hihi

Dagens kort er et pigekort.

Papiret er fra Prima.


Motivet har jeg fået - det er så fint synes jeg. Rammen omkring er lavet med die fra Joy.


Igen har jeg brugt en af teksterne fra de nye stempelsæt fra Dixi craft. Jeg er så glad for de sæt!
Teksten er stanset ud med die fra Nellie Snellen.


Blomsterne er købt via Ali
Bladene er lavet med Cheery Lynn die.


Det fine bånd havde jeg i gemmerne - jeg har (også) alt for meget bånd *G* 



God weekend lige om snart. Jeg vil køre et smut op og drille Helle i dag :) 

Der er link til min Give away øverst i sidebarren.

2 kommentarer:

  1. Absolutely gorgeous! I love the wonderful image and all beautiful embellishments.
    Valerija xx

    SvarSlet
  2. Flott kort, Dorthe!
    Motivet er nydelig, og den feminine pynten gjør seg godt mot den røffe bakgrunnen :))
    Ha en fin weekend!

    SvarSlet