onsdag den 15. marts 2017

Relax and drink wine...


Kortet her er lavet med motivet Merete havde valgt til weekendens udfordring.
Jeg elsker de udfordringer - og mest at se de færdige resultater - hvor forskellige de egentlig bliver.



Jeg har brugt papir fra Maja design "Sofiero"


Jeg har brugt et af mine skønne vin stempler til kortet, bannerne er lavet med MFT/DieNamic die.


Herligt motiv Merete havde fundet.


Jeg har som altid haft gang i mine WO blomster


Flasken er endnu engang fundet i gemmerne - jeg købte dem via eBay for nogle år siden.
Bladene er en Cheery Lynn die.


3 kommentarer:

  1. Super skønt og dejligt glad kort. Hvem kunne ikke ikke tænke sig at 'bade' i pink champagne ;-).
    Synes, det er sjovt med jeres udfordringer - og netop at se de forskellige resultater.
    God dag til dig.
    Kh. Anette

    SvarSlet
  2. :) Herlig kort og stilig med den lille flasken

    SvarSlet
  3. Så flott kort, skjønne farger!
    Et champagnebad skulle jeg gjerne prøvd ;))

    SvarSlet