mandag den 6. marts 2017

Meretes motiv.


Det andet kort jeg lavede lørdag var med det motiv Merete havde valgt.


Hertil har jeg brugt papir fra Pion design
Jeg har skåret midten af rammen i papiret væk og lavet dybde med 3D puder - selvom det er svært at se på billederne.


Han er da næsten ikke til at stå for - vel?


Tillykke er en die fra Dixi craft.


Den store blomst er fra den portion jeg fik hjem sammen med Cecilie og Bodil for et par måneder siden. De andre blomster er alle fra Wild Orchid.

Tønden er skåret med en die jeg ikke kan huske mærket på.


Den lille badge med sommerfugl er fra Lemoncraft, Charlotte har fået nogle af dem hjem i butikken.


Jeg kan huske da jeg, for nogle år siden, for første gang så metalhjørner brugt på et kort. Det var på en af de fantastisk dygtige norske pigers blogge. Jeg blev vildt forelsket i dem straks - og det tror jeg egentlig aldrig jeg helt kommer af med igen.
Og så er det jo dejligt at Dixi craft laver ret mange forskellige udgaver og farver af dem.


Borten er skåret med en Joy die, den fine smalle blonde er fra mit "lager" *GG*


Ingen kommentarer:

Send en kommentar