torsdag den 23. marts 2017

Mere gult...


Husk du kan deltage i min give away HER.

Igen igen har jeg haft gang i gult papir, det er tæt på at det er blevet min foretrukne farve - især her hvor der skal laves masser af Konfirmationskort.


Papiret jeg har brugt er fra Gummiapan - det er faktisk også blevet mit yndlingspapir til Konfirmationskort. 
Papirer og motiv er skåret med "old paper" die fra Gummiapan. Købt hos ScrapbookFun.


Den flotte fyr er fra Pinterest.


Stjernerne er en die fra Joanna Sheen og blomsterne er fra WO.


"Affaldet" fra stjerneudstansningerne er fine stjerner der selvfølgelig også skulle bruges. 
Bobleborten er en MemoryBox die jeg har købt brugt.


Dixi craft har lavet de fedeste stempler i sæt med forskellige temaer - dette er fra Konfirmations sættet.


4 kommentarer:

  1. Fedt kort!
    Jeg synes gul er en svær farve at arbejde med - men det her ser mega godt ud.
    God dag.
    Kh. Anette

    SvarSlet
  2. Stunning card. Love all the details.
    Valerija xx

    SvarSlet
  3. Så tøft , kult og vakkert konfirmasjonskort , herlige farge og fine detaljer. Klem Synnøve

    SvarSlet
  4. Utrolig stilig.
    Og gult er nå bare kult synes jeg.
    Klem Heidi:)

    SvarSlet