tirsdag den 14. marts 2017

Maja designs "Sofiero"


Maja design har heldigvis valgt at lave serien Sofiero igen - og denne gang med et skønt motivark også.

Til weekendens Convention fik jeg lavet dette kort med de smukke papirer.


Motivet er fra det nye ark i serien, hun er da skøn!



Teksten er et af de stempler vi fik lavet til sidste års Scrap i Billund, det er lavet af Dixi craft! Teksten er stanset ud med Spellbinders die.


Murstenene er en Dixi craft die, den er jeg mega glad for - og jeg bruger den ret tit. Rammen er en Joy die.


Nøglehullet er lavet i stengips, jeg købte den lækreste form dertil i Ejsing. Jeg har farvelagt med en Alchemy wax.


Lidt smukt blonde passer godt til den lidt vintage stil i kortet.

Blomsterne er alle fra WO. Bladene er skåret med La la-Land die.


Og den lille krone er købt i netto for år tilbage. Jeg fik min svoger til at skære dem igennem så de blev flade bagpå (og jeg fik dobbelt så mange - hehe)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar