mandag den 13. marts 2017

Kursus/Workshop med Lady E


For første gang i flere år var jeg igen på kursus på Convention.
Super søde og dygtige Lady E var i Danmark for at holde kursus i Minialbum og kort - og jeg var en af de heldige der fik en billet til Minialbum kurset.
Jeg synes det var et godt kursus, jeg hørte der var nogle stykker der mente der var for lidt teknik i kurset - men jeg synes vi lærte en del om at begrænse os - og det er vel også en teknik? *G*

Vi har brugt ganske få materialer til albummet. 1 færdig albums base, design papirer fra Studio 75, smukke chipboards, lækkert glitter og få blomster. Derudover lidt sisal, osteklud, printede tekster, få rhinsten og lidt bånd.

Her er billeder af mit album. Jeg nåede at blive færdig med det på de 3 timer kurset varede.

Forsiden:

Indeni er hver side bare pyntet ganske lidt, mest med papirstykker og chipboards.






Dette er bagsiden. Min "made with love chipboard var i stykker - men det lykkedes vist meget godt at "samle stumperne"






Det var ret sjovt at se hvor utroligt forskellige albums der kom ud af at vi alle faktisk fik samme kit at arbejde med, vi bestemte nemlig selv hvordan vi ville bruge materialerne og Emilia gik rundt og viste små fif og ideer.
Jeg overvejer om jeg skal lægge sølvglitter hist og her på de enkelte sider som der er på forsiden, men indtil videre er albummet som på billederne.

2 kommentarer:

  1. whauu Det er bare SÅ flot ... dejligt med lidt kursus og ny inspiration ;-)

    SvarSlet
  2. Flott album!
    Likte godt at du ikke har brukt for mye "dill" på sidene :))

    SvarSlet