tirsdag den 21. marts 2017

Et kort til Dagens mand.


Endnu et kort fra forrige torsdag i klubben.


Papiret er fra mine rester - Rammen bagest er dog lavet af noget der hedder Woven paper fra DCWV.
 Og værktøjsrammen er en die fra Amy design.

Den hårdtarbejdende mand er vist fra Pinterest, jeg er vild med det motiv.


Dagens Mand er en die fra Dixi Craft. Her er baggrunden også skåret i Woven paper.


Træ værktøjet er fra ScrapbookFun - men er vist snart udsolgt :)


Lidt blomster kan jeg næsten altid finde plads til. Bladene er lavet med die fra Dixi craft.



Endnu en trædims.


Husk jeg har en give away/Lodtrækning i gang om nogle af mine brugte dies m.m.
Du kan deltage HER.

4 kommentarer:

  1. A lovely card and I like the cute image.
    Have a lovely day...xxx Plony

    SvarSlet
  2. Så flott kort, og motivet er helt herlig!
    Skjønner godt han klør seg i hodet; bruksanvisninger er noen ganger umulig å forstå ;))

    SvarSlet