onsdag den 22. marts 2017

Et forårskort.


Tusind Tak til alle I der har kommenteret på min Give away, jeg er faktisk overrasket over at så mange har været forbi og har lagt en kommentar, men der er stadig tid og plads til flere - du kan deltage HER

Jeg er ret vild med motiver med bier, og her er et kort med et af slagsen.


Papiret er fra Pion design.
Hønsetråden er skåret med die fra Cheery Lynn.


Er det ikke et fint motiv? Den spinkle og fine blå ramme er skåret med die fra MemoryBox.


Jeg har fundet mine gamle Orion stempler frem fra gemmerne. Teksten er stanset ud med SU punch.


En lille bi i stengips. Den blå doily er lavet med Prima die.


Blomster fra WO, og stokroserne er en die fra IO.


2 kommentarer:

  1. Dejligt forårskort.
    (...med både 'blomster og bier'...tø-hø).
    God dag til dig.
    Kh. Anette

    SvarSlet
  2. Gorgeous card. Love all the details.
    Valerija xx

    SvarSlet