mandag den 20. marts 2017

Et børnekort og en Give away.


Kortet her lavede jeg i klubben forrige torsdag, jeg glemte bare at tage det med hjem - hehe... så det har været lidt på ferie hos Bente.


Jeg har brugt papir fra Dixi Craft.
Den blå ramme er lavet med die fra Spellbinders.


Det ternede bånd er så fint synes jeg, og med en af yndlingsperlerne næsten endnu finere.


Den udstansede kant er lavet med en Marianne design die. Stemplet er fra Dixi craft.


Det søde kattemotiv er fundet på Pinterest.


Jeg har selvfølgelig brugt lidt blomster fra WO. Fjer/blade er en die fra Crafty Ann.


Og hjørnet er en Joy die.


Jeg har lavet en Give away med nogle af mine brugte dies - du kan deltage ved at kommentere i forrige indlæg.
Link dertil er HER

1 kommentar:

  1. Such a pretty card. Love the cute cats.
    Valerija xx

    SvarSlet