mandag den 27. marts 2017

Et bestillingskort


Det sidste kort i bunken er dette konfirmationskort til en ung mand.

Papiret er igen fra Gummiapan.


Den unge mand er fundet på Pinterest ligesom de fleste andre af de motiver jeg bruger. Han er skåret ud med MFT/DieNamic banner.



Firkanterne er en CreaLies die


Navnet er skrevet med mine JustRite stempler - og stanset ud med SU punch.
Chevron borterne er en Cheery Lynn die.

Blomsterne er fra WO - og bladene er også en Cheery Lynn die.
De næste par dage skal jeg lave hemmeligheder, men i ser dem nok snart ;)

3 kommentarer:

  1. A stunning card. Love the image and flowers.
    Valerija xx

    SvarSlet
  2. Lækkert kort! Jeg mangler 2 konfirmationskort til drenge - og så er jeg vist også færdig med konfirmationskortene for i år.

    SvarSlet