mandag den 13. marts 2017

Endnu en super dejlig weekend...


Lørdag og søndag var der Convention i Middelfart - og hvor var det en super fantastisk hyggelig og sjov weekend.
Jeg mødte SÅ mange søde søde scrappere fra hele landet - nogle fik jeg snakket lidt med, andre nåede jeg kun at hilse hurtigt på - og andre var jeg så heldig at sidde sammen med.
Det har været en weekend fyldt med inspiration, snak, hyggelige drillerier og masser af dejlige grin - og jeg glæder mig allerede til næste Convention - som jeg for første gang, allerede har købt billetten til.
Også denne gang havde Cecilie, Lisbeth, Helle, Merete og jeg fundet hvert et motiv som vi så alle 5 skulle lave et kort med.
I dag er det kortet med Cecilies motiv jeg vil vise.


Jeg har brugt papir fra Gummiapan til mit kort.


Motivet er da lidt sjovt ikke? - Rammen er skåret med en die fra Joy.


Gratulerer er en Dixi craft die.


Luftballonerne er en die fra Lin & Lene.


Den lille vinflaske er fra eBay - blomsterne er fra WO og bladene er en die fra Joanna Sheen.


Jeg var på kursus med søde og dygtige Lady E. Så der kommer nok endnu et indlæg i dag - med mit album fra kurset.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar