søndag den 5. marts 2017

En super hyggelig dag.


I går var jeg til Scrap i Ejsing sammen med en flok skønne kvinder.
Det var en total hyggelig dag, med masser af gode grin, snak, shopping og lækkert mad.

Helle, Merete, Lisbeth og jeg havde udfordret hinanden til at lave kort med samme motiv.
Vi fandt hver især et motiv som alle så skulle lave et kort med.

Jeg elsker den slags - og jeg fik da også lavet alle 4 kort - og også et kort til ScrapbookFuns blog der kommer på en af dagene.

Dette kort er det første af de 4 jeg lavede til vores lille hyggeudfordring.
Dette motiv er det Lisbeth havde valgt.
Jeg har skåret en kortbase med CreaLies frimærke die. Motivet er skåret med samme diesæt.
Papiret er fra Maja design "Walking in the forrest"


Det er da et fedt motiv!


Dagens mand er et stempel deltagerne til sidste års Scrap i Billund fik i deres goodiebags.



Bladene er lavet med die fra Creative Expression. Blomsterne er fra Wild Orchid.


Det lille ølkrus har jeg købt på eBay engang.


Chevronborten er skåret med die fra Spellbinders.



1 kommentar: