tirsdag den 7. marts 2017

En kop kaffe..?


I dag er jeg nået til kortet jeg lavede med det motiv Helle havde valgt til os til Scrap i Ejsing.


Papiret er fra Prima.


Det er da et smukt motiv.


Jeg har brugt et af mine gamle Orion stempler. Jeg overvejede på et tidspunkt at sælge dem fordi jeg sjældent bruger dem, men er kommet frem til at de bor meget godt her hos mig.
Teksten er punchet ud med SU punch.


Bien er lavet i stengips.


Bladene er en Joanna Sheen die og blomsterne er fra WO, den store er en hjemmelavet foamiran blomst.


Hjørnerne er også lavet i stengips. Jeg skal blive bedre til at huske at bruge af de figurer jeg har liggende.

Det her er min hjemmelavede blomste, den er lavet med die fra Creative Expression.


Og nu skal jeg være færdig med at pakke kits til Convention. Igen har Helle, Merete, Lisbeth og denne gang også Cecilie og jeg fundet motiver vi har udfordret hinanden med. 
Jeg elsker den slags små udfordringer.

1 kommentar:

  1. Such a beautiful card. Love all the details.
    Valerija xx

    SvarSlet