fredag den 31. marts 2017

En computertosset knægt.


Et Konfirmationstelegram (A5 størrelse) til en ung mand der elsker Computer.

Jeg har fået dette skønne papir af Mona (Tak!) - Det er fra K & Company - og jeg synes det er så lækkert.


Computer spilleren har jeg lavet en Silhouettefil med. Den kommer jeg til at bruge rigtig meget.



Konfirmation og bogstaver er begge lavet med Dixi craft dies - begge bliver godtnok flittigt brugt her hos mig.

Borten der næsten ligner barberblade er en Kina die.


Det samme er efue bladene - Den store blomst er også fra Kinesien *G* - og de små er fra WO.


Jeg vil igen minde om min give away med brugte dies. Du kan stadig nå at deltage HER

1 kommentar:

  1. This is a great card for a jung men. Love the silhouete and the papers.
    Valerija xx

    SvarSlet